Sortides i activitats

CURS 2016/2017

SORTIDA AL PARC FORESTAL DE MATARÓ

AQUESTA TARDOR ELS /LES ALUMNES DE CICLE INICIAL VAM VISITAR EL PARC FORESTAL DE MATARÓ I VAM GAUDIR DE LA NATURA FENT UNA RUTA  MOLT  DIVERTIDA.

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

CURS 2014/2015

EXCURSIÓ AL PLANETARI MUNICIPAL DE BARCELONA I AL PARC DEL LABERINT D'HORTA

Els nens i les nenes de primer i segon hem anat al Planetari, allà en Marc ens ha explicar moltes coses sobre l'Univers:hem conegut els planetes, les constel·lacion, etc.
Després hem gaudit jugant amb els nostres companys i perdent-nos pel laberint d'Horta. Ara si, tothom ha aconseguit trobar la sortida!

CARNAVAL 2015

____________________________________CURS 2013-2014____________________

TALLER DE SABÓ de la TRINI
L'àvia d'un company de la nostra escola, la Trini, ens ha vingut  a ensenyar com podem fer sabó reciclat i molt natural, aprofitant l'oli que ja no necessitem de la cuina.
Molt bona idea per cuidar el medi ambient!!!

SORTIDA ALS RUCS DEL CORREDOR
Els alumnes de 1r i 2n vam anar a fer una molt interesant i divertida sortida al Corredor. On vam poder veure, tocar, muntar, i dibuixar molts rucs.

SORTIDA AL DIMONI DE BADALONA
Els alumnes de cicle inicial vam anar a veure el dimoni de Badalona. Vam portar els nostres dimonis i vam poder jugar i esmorzar a la platja.

TEATRES DURANT EL CURS
Els alumnes de cicle inicial hem vist vàries obres de teatre durant el curs:

- Teatre al liceu de Barcelona: un teatre espectacular a les rambles de Barcelona, on vam veure l'obra musical dels músics de Bremen:

- English Theatre: Aquest curs hem pogut veure l'obra de teatre de Stone Soup.

- Teatre de l'aula d'Acollida:  Els alumnes nouvinguts de l'escola ens van preparar una molt divertida obra de teatre de la historia de Sant Jordi.

SORTIDA AL MOLI DE FARINA " CAN RATA"

Els alumnes de 1r i 2n vam anar a visitar el Molí de Farina de Can Rata.
Ens han ensenyat com eren els molins antics d'aigua, com vivien a les masies antigament, com es fa el pa i ens ho hem passat d'allò més bé!

SORTIDA A CAN FRAMIS

El passat mes de febrer vam anar a visitar el museu de Can Framis. Vam anar en tramvia i allà vam poder veure i analitzar molts quadres. També vam fer un taller d'art amb olors. Vam ser tots uns artistas!

APADRINAMENT LECTOR

Com el curs passat, els alumnes que han passat a 1r fan l'apadrinament lector amb els seus padrins que ara són a 6è.

Activitat que els encanta tant als grans com als petits de la primària.

Llegeixen junts, s'expliquen contes, els escullen plegats, parlen sobre el que han llegit  i junts...

Gaudim de la lectura!!

FESTA CANSTANYADA

Aquesta castanyada també l'hem celebrat amb els alumnes d'infantil i cicle incial fent balls i menjant castanyes. I ens ha vingut a visitar ... la castanyera!!!

Pel matí ens van explicar un conte molt especial... un conte de por amb ombres!!! UUUHHHH!!!!!!

SORTIDA AL BOSC

Aquest primer trimestre, tots els companys de cicle inicial  hem anat al bosc per aprendre coses de la tardor. Hem anat a Font Martina, i hem fet el recorregut del Sot de l'Infern, on hi havien moltíssimes castanyes!!!

_______________________________________________________________________CURS 2013/2014

SORTIDA DEL DIMONI
Al tercer trimestre vam baixar a la platja de Badalona a veure el Dimoni de les Festes de Sant Anastasi de la nostra ciutat.
Aquest any va ser escollit un dimoni dissenyat per la Raquel Riera, que representa a un mariner a sobre del seu vaixell mirant cap a la ciutat que es titula "Badalona a la vista".
Nosaltres vam deixar els nostres dimonis que vam fer a l'escola per cremar-los a la nit i que es compleixin els nostres dessitjos.

SORTIDA AL BADAPLATJA
Com cada curs, els alumnes de segon anem a la platja a fer moltes activitas d'educació física amb altres escoles de Badalona. Fem diferents grups barrejats amb els altres nens i nenes per fer diferents circuits. Vam fer activitats molt divertides com el relleu de galledes, l'acroesport, o saltar la pilota gegant. Vam fer molt esport i ens va agradar molt.

SORTIDA AL CIRC DE COPONS

Al tercer trimestre hem anat al circ de Copons.
Pel matí vam fer diferents tallers on nosaltres i els mestres èrem els malabaristes. Vam jugar amb el diabolo, el monocicle, ens vam disfressar, els plats xinessos, el trapezi, i moltes altres coses.
Vam dinar a l'esplanada i vam jugar una estona fins que uns pallassos amb unes bicicletes molt grans ens van portar a la carpa a veure un espectacle d'un pallasso molt simpàtic, que feia molts malabars. I fins i tot vam sortir a fer d'ajudants i el profe David també!!
Ens ho vam passar d'allò més bé!!

DANSES AL PAVELLó

Com cada any hem anal al pavelló de la penya a fer les danses conjuntament amb molte escoles de Badalona. Ens van sortir molt bé, per què la Lourdes ens les ha ensenyat molttt bé!!

SORTIDA AL PLANETARI DE BARCELONA

El passat més d'abril vam anar al Planetari de Barcelona. Va ser molt interessant. ens van explicar moltes coses sobre els estels, les constel.lacions, els planetes i l'espai.
Vam esmorzar i dinar al parc del Guinardó i vam fer una passejada fins al capdamunt on vam veure les vistes de Barcelona i edificis importants com la Sagrada Família.

VISITA DE LA GUÀRDIA URBANA

Ens ha vingut a visitar la guàrdia urbana i ens ha recordat moltes normes per circular i passejar bé pel carrer. Ens ha ensenyat la seva feina i les coses que necessiten per treballar i ajudar a les persones. Ha sigut molt interessant!

TEATRE DE L'AULA D'ACOLLIDA

Els alumnes de l'aula d'acollida ens han representat una obra molt divertida per Sant Jordi. Han treballat molt per fer-la i ens va encantar!

TEATRE EN ANGLÈS

Al final del segon trimestre vam anar al teatre del Centre Cívic on un gos, un gat i una gallina ens van fer una obra de lo més divertida! The Little Red Hen / La petita gallina vermella.

CARNESTOLTES

Com cada any, el rei Carnestoltes ens ha vingut a veure per donar-nos els ordres d'aquesta setmana de gresca i disbauxa. Ens hem de posar un pijama, un pentinat ben divertit i una corbata. I el divendres hem celebrat una gran festa amb tots els papes i les mames. Ens ho vam passar d'alló més bé.

CONCERT DE NADAL

Gràcies a tots els pares i mares que ens heu vingut a veure al concert de les nostres nadales que tant hem assajat.

Cliqueu a sobre de la imatge i podreu anar a veure tot el concert.

SORTIDA DE LA TARDOR

Si voleu veure com va anar la sortida cliqueu a sobre de la imatge del nostre text i podreu veure les fotos.

PRESTEC DE BIBLIOTECA A 2n

________________________________SORTIDES  i ACTIVITATS CURS 2011-2012

SORTIDA A UN MOLÍ DE FARINA

Aquest passat mes d'abril vam anar al Molí de Farina de'n Rata de Ripollet.

Allà vam poder veure com eren i com funcionaven antigament els molins fariners, ens van ensenyar una cuina molt antiga amb tots els seus estris, vam veure diferents tipus de pa i aliments que es poden fer amb la farina i ens van mostrar diferents llavors per fer la farina.

També vam fer un taller de pa, on primerament ens van donar una bola de massa ja feta a la que nosaltres li vam donar la forma que vam voler (trenes, donuts, barra de pa, croissant,...) que vam coure en un forn per portar-la a casa. I després ens van ensenyar a fer la massa de pa, on vam aprendre que necessitem 4 ingredients: farina, aigua, llevat i una miqueta de sal.

Quan vam acabar el taller i la visita teniem molta gana i vam anar a un parc molt gran on vam poder dinar i jugar fins que ens va venir a recollir l'autocar per tornar a l'escola.

ACTIVITAT GOTA-GOTHAM

L'última setmana d'abril hem fet una activitat molt interessant sobre l'aigua. Ens han explicat un conte sobre el cicle de l'aigua, on la gota viatjera s'evaporava arribant als núvols, tornava a caure amb la pluja i viatjava pels rius fins a les ciutats, on moltes persones l'embruten, però les potabilitzadores la tornaven neta per netejar els carrers i regar les plantes i novament tornava al mar, on torna a començar el seu viatge.

Hem après que no hem de malgastar l'aigua, ni embrutar-la llençant coses pel water o als rius i mars. Ens han donat una màscara i un diploma i ara som... els vigilants de l'aigua!